HR Administration Partner Oferta pracy

Obsługa cyklu życia pracowników i współpracowników pod względem kadrowym z dbałością o wysoką jakość oraz partnerstwo w relacjach.
ikona: Dział

Dział

Administracja
ikona: Lokalizacja

Lokalizacja

Kraków
ikona: Wynagrodzenie

Wynagrodzenie

UoP: 6500 – 8000 zł brutto

Twoje zadania

  • Administrowanie procesem kadrowym związanym z zatrudnieniem, przebiegiem zatrudnienia i zakończeniem stosunku pracy, w tym:
    • tworzenie kompletnej dokumentacji kadrowej: umowy, aneksy, rozwiązania etc.,
    • kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP oraz przygotowywanie skierowań na badania,
    • ewidencja absencji pracowniczych,
    • obsługa PPK,
    • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
    • aktualizacja danych kadrowych w dedykowanych narzędziach (WebCon HR, Optima),
    • archiwizacja dokumentacji kadrowej.
  • Administrowanie procesem związanym z podpisywaniem i rozwiązywaniem umów o współpracę (B2B), w tym:
    • tworzenie kompletnej dokumentacji: umowy, zamówienia, rozwiązania etc.,
    • nadzór nad ciągłością kontraktów i weryfikacja dokumentacji,
    • aktualizacja danych w dedykowanych narzędziach (WebCon HR),
    • archiwizacja dokumentacji.
  • Udział w tworzeniu i aktualizowaniu poprawności wzorów umów, kontraktów i dokumentów kadrowych adekwatnie do zmieniających się wymogów prawnych.
  • Udział we wdrażaniu, aktualizowaniu i tworzeniu procesów związanych z wewnętrzną pracą działu.
  • Współpraca z zewnętrznym biurem kadrowym oraz kancelarią prawną.
  • Udział we wdrażaniu nowych narzędzi i rozwiązań usprawniających pracę działu, w tym projektach automatyzujących codzienne zadania HR Admi.
  • Wsparcie merytoryczne dla dedykowanego Business Unitu.

 

Oczekujemy

  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (preferowane w branży IT).
  • Praktycznej znajomości przepisów prawa pracy oraz modelu współpracy B2B.
  • Doświadczenia tworzeniu i administrowaniu dokumentacją kadrową. Mile widziana znajomość systemu kadrowo-płacowego Optima.
  • Doświadczenia we współpracy z biurami kadrowo-rachunkowymi.
  • Praktycznej i dobrej znajomości pakietu MS Office oraz narzędzi branżowych (np. Trello).
  • Dobrej znajomości języka angielskiego (min. poziom B2).
  • Umiejętności organizacji pracy własnej i właściwej priorytetyzacji zadań.
  • Otwartości na dzielenie się wiedzą i łatwości w przekazywaniu w czytelny sposób złożonych tematów.
  • Umiejętność pracy w zespole.

 

Oferujemy

  • Pracę w zespole pozytywnych i wspierających się osób, lubiących pracę wśród ludzi i dla ludzi – gramy do jednej bramki! 😊
  • Przestrzeń na nowe możliwości. Nasi pracownicy mają wpływ na kształt procesów. Liczymy się z Twoimi pomysłami, uwagami na usprawnienia i nie tylko! Wprowadzamy nowoczesne rozwiązania i automatyzacje.
  • Transparentne i otwarte środowisko pracy z dużym naciskiem na jakość procesów.
  • Plan wdrożenia, szkolenia, bazę wiedzy i dedykowanego opiekuna! Otrzymujesz samodzielność i dużą swobodę w codziennym działaniu przy jednoczesnym wsparciu w realizacji celów.
  • Jasną ścieżkę kariery.
  • Możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach i wewnętrznych inicjatywach.
  • Otoczenie sprzyjające rozwojowi osobistemu i zawodowemu. Organizujemy szkolenia techniczne i miękkie, raz w roku jeździmy na j‑People Camp, gdzie szkolimy się, integrujemy i bawimy.
  • Roczny budżet szkoleniowy w wysokości 3000 pln do samodzielnego wykorzystania na konferencje, szkolenia, certyfikacje, książki i wszelkie aktywności związane z rozwojem kompetencji – Ty decydujesz na co go wydasz.
  • Możliwość udziału w licznych eventach organizowanych przez j‑labs, a także integracje przy śniadaniach w biurze i spotkaniach zespołowych 😊
  • Benefity: Platforma Medicover (w tym m.in. Medicover Sport, vouchery do kin/teatrów/sklepów), LUXMED (pakiet zawiera również usługi stomatologiczne).
  • Pracę wśród ekspertów – średnie doświadczenie w zespole Backoffice to 10 lat!
  • Pracę hybrydową (1 dzień pracy w tygodniu z biura).
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Work – life balance: mamy zakodowane, że jest czas pracy i czas nie-pracy i bardzo dbamy o to, aby ta równowaga została zachowana.

Benefity

Budżet rozwojowy
Solidne narzędzia
Opieka medyczna
Program poleceń
Gildie Technologiczne
Eventy i integracje
Działalność charytatywna
Medicover Sport
Dowiedz się więcej

Jak przebiega rekrutacja

1. Wysyłasz CV
2. Rozmowa online z HR
3. Spotkanie online/F2F z liderem zespołu i HR
4. Test kompetencji DISC D3 + sprawdzenie referencji
5. Spotkanie finałowe z Członkiem Zarządu
6. Otrzymujesz ofertę pracy. Witamy w zespole!
Administracja

HR Administration Partner

UoP: 6500 – 8000 zł brutto

Kraków

Aplikuj

Masz pytania?

Nasze rekruterki i nasi rekruterzy znają IT

Roma Przybyła

HR Business Partner
+48 794 555 316 roma.przybyla@j-labs.pl