Administrowanie procesem kadrowym związanym z zatrudnieniem, przebiegiem zatrudnienia i zakończeniem stosunku pracy, w tym:
tworzenie kompletnej dokumentacji kadrowej: umowy, aneksy, rozwiązania etc.,
kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP oraz przygotowywanie skierowań na badania,
ewidencja absencji pracowniczych,
obsługa PPK,
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
aktualizacja danych kadrowych w dedykowanych narzędziach (WebCon HR, Optima),
archiwizacja dokumentacji kadrowej.
Administrowanie procesem związanym z podpisywaniem i rozwiązywaniem umów o współpracę (B2B), w tym:
tworzenie kompletnej dokumentacji: umowy, zamówienia, rozwiązania etc.,
nadzór nad ciągłością kontraktów i weryfikacja dokumentacji,
aktualizacja danych w dedykowanych narzędziach (WebCon HR),
archiwizacja dokumentacji.
Udział w tworzeniu i aktualizowaniu poprawności wzorów umów, kontraktów i dokumentów kadrowych adekwatnie do zmieniających się wymogów prawnych.
Udział we wdrażaniu, aktualizowaniu i tworzeniu procesów związanych z wewnętrzną pracą działu.
Współpraca z zewnętrznym biurem kadrowym oraz kancelarią prawną.
Udział we wdrażaniu nowych narzędzi i rozwiązań usprawniających pracę działu, w tym projektach automatyzujących codzienne zadania HR Admi.
Wsparcie merytoryczne dla dedykowanego Business Unitu.
Oczekujemy
Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (preferowane w branży IT).
Praktycznej znajomości przepisów prawa pracy oraz modelu współpracy B2B.
Doświadczenia tworzeniu i administrowaniu dokumentacją kadrową. Mile widziana znajomość systemu kadrowo-płacowego Optima.
Doświadczenia we współpracy z biurami kadrowo-rachunkowymi.
Praktycznej i dobrej znajomości pakietu MS Office oraz narzędzi branżowych (np. Trello).
Dobrej znajomości języka angielskiego (min. poziom B2).
Umiejętności organizacji pracy własnej i właściwej priorytetyzacji zadań.
Otwartości na dzielenie się wiedzą i łatwości w przekazywaniu w czytelny sposób złożonych tematów.
Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
Pracę w zespole pozytywnych i wspierających się osób, lubiących pracę wśród ludzi i dla ludzi – gramy do jednej bramki! 😊
Przestrzeń na nowe możliwości. Nasi pracownicy mają wpływ na kształt procesów. Liczymy się z Twoimi pomysłami, uwagami na usprawnienia i nie tylko! Wprowadzamy nowoczesne rozwiązania i automatyzacje.
Transparentne i otwarte środowisko pracy z dużym naciskiem na jakość procesów.
Plan wdrożenia, szkolenia, bazę wiedzy i dedykowanego opiekuna! Otrzymujesz samodzielność i dużą swobodę w codziennym działaniu przy jednoczesnym wsparciu w realizacji celów.
Jasną ścieżkę kariery.
Możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach i wewnętrznych inicjatywach.
Otoczenie sprzyjające rozwojowi osobistemu i zawodowemu. Organizujemy szkolenia techniczne i miękkie, raz w roku jeździmy na j‑People Camp, gdzie szkolimy się, integrujemy i bawimy.
Roczny budżet szkoleniowy w wysokości 3000 pln do samodzielnego wykorzystania na konferencje, szkolenia, certyfikacje, książki i wszelkie aktywności związane z rozwojem kompetencji – Ty decydujesz na co go wydasz.
Możliwość udziału w licznych eventach organizowanych przez j‑labs, a także integracje przy śniadaniach w biurze i spotkaniach zespołowych 😊
Benefity: Platforma Medicover (w tym m.in. Medicover Sport, vouchery do kin/teatrów/sklepów), LUXMED (pakiet zawiera również usługi stomatologiczne).
Pracę wśród ekspertów – średnie doświadczenie w zespole Backoffice to 10 lat!
Pracę hybrydową (1 dzień pracy w tygodniu z biura).
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Work – life balance: mamy zakodowane, że jest czas pracy i czas nie-pracy i bardzo dbamy o to, aby ta równowaga została zachowana.