Pełny proces pozyskiwania klientów (od lead generation, kończąc na negocjowaniu/ podpisywaniu umowy).
Budowanie pozytywnych, rzetelnych i długofalowych relacji z osobami pracującymi u potencjalnych klientów.
Analiza zapytań, przygotowywanie ofert i odpowiedzi dla klientów oraz negocjowanie warunków współpracy.
Wsparcie działań wspomagających budowanie marki na rynku warszawskim (konferencje, techniczne workshopy, social media).
Oczekujemy
Min. 8 lat doświadczenia na stanowisku sprzedażowym w branży IT.
Min. 5 lat doświadczenia w branży outsourcingu IT.
Znajomości warszawskiego rynku IT (idealnie jeśli jesteś z Warszawy lub okolic).
Osobowości “huntera” – nastawienie na pozyskiwanie nowych Klientów.
„Proven track record” w pozyskiwaniu klientów IT.
Umiejętności i doświadczenia w lead generation (merytoryczny kontakt, budowanie relacji; nie spamujemy Klientów i nie oczekujemy na „leady z marketingu”).
Umiejętności prezentacyjnych oraz negocjacyjnych.
Umiejętności i doświadczenia w nawiązywaniu relacji na szczeblu managerskim (ze wskazaniem na C-level).
Znajomości j. angielskiego (B2/C1).
Mile widziane
Swobodne poruszanie się w naszych technologiach i modelu biznesowym.
Zainteresowania w obszarach technologicznych.
Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne).
Oferujemy
Dołączenie do warszawskiego Zespołu Sprzedaży j‑labs, który tworzy 3 doświadczonych osób odpowiadających za lead generation i rozwój naszych warszawskich klientów.
Partnerstwo, rzetelność i odpowiedzialność. To nasze jasno określone i zdefiniowane postawy, na których opieramy codzienną pracę, również z biznesem i klientami.
Rozwój technologiczny. Rozwijasz się m.in. dzięki szkoleniom, warsztatom i prężnie działającym Gildiom Technologicznym.
Sprzedaż opartą o relacje, merytorykę, technologię, rzetelność, zrozumienie klienta (zamiast spamowania wiadomościami z szablonu).
Transparentność, nie boimy się mówić o finansach. Nasze widełki finansowe to -> 160 – 200 PLN netto/h + VAT (B2B) + premia.
Jasną umowę, z którą możesz się zapoznać, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
Work – life balance: mamy zakodowane, że jest czas pracy oraz czas nie-pracy i bardzo dbamy o to, aby ta równowaga została zachowana.
Udział w wybranych eventach: targi, konferencje – to zespół sprzedażowy podejmuje decyzję, gdzie warto się wybrać.
Wspólnie spędzony czas: 2-dniowy j‑People Camp, śniadania w biurze, imprezy świąteczne – to tylko kilka przykładów naszych integracji… 🙂