Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku wrocławskim (proces E2E – od lead generation, kończąc na negocjowaniu/ podpisywaniu umowy ale masz wsparcie w realizacji zapotrzebowania u leadów).
Budowanie pozytywnych, rzetelnych, partnerskich i długofalowych relacji z osobami pracującymi u potencjalnych klientów.
Analiza zapytań klientów, przygotowywanie ofert, prezentacja usług oraz negocjowanie warunków współpracy.
Monitorowanie satysfakcji klientów.
Generowanie nowego biznesu u pozyskanych już klientów.
Budowanie wizerunku marki na rynku wrocławskim (konferencje, spotkania branżowe, social media).
Oczekujemy
Minimum 6 lat doświadczenia w sprzedaży B2B.
Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży usług w branży IT (proces E2E, od lead generation po finalizację umowy).
Proven track record w pozyskiwaniu klientów z branży IT.
Znajomości wrocławskiego rynku IT.
Wiedzy technicznej/ IT.
Znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1.
Umiejętności (i doświadczenia) w lead generation.
Umiejętności negocjacyjnych.
Umiejętności (i doświadczenia) nawiązywania relacji biznesowych na szczeblu managerskim.
Oferujemy
Dołączenie do zgranego ale różnorodnego i wspierającego się zespołu, któremu poczucie humoru towarzyszy nieustannie w codziennych wyzwaniach. 😉
Środowisko pozytywnie nakręconych osób, lubiących pracę wśród ludzi i dla ludzi – gramy do jednej bramki. 😊
Samodzielność, odpowiedzialność oraz przestrzeń na realizację pomysłów – liczymy się z głosem każdego pracownika.
Rozwój technologiczny.
Sprzedaż opartą o relacje, merytorykę, technologię, rzetelność, zrozumienie klienta (zamiast spamowania wiadomościami z szablonu).
Transparentność, nie boimy się mówić o finansach – nasze widełki finansowe to: 160 – 200 PLN netto/h + VAT (B2B) + premia sprzedażowa.
Jasną umowę, z którą możesz się zapoznać, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
Knowledge sharing: spotkasz się z nami na szkoleniach technicznych z inżynierami, gildiach i workshopach.
Work – life balance: mamy zakodowane, że jest czas pracy oraz czas nie-pracy i bardzo dbamy o to, aby ta równowaga została zachowana.
Udział w wybranych eventach: targi, konferencje – to zespół sprzedażowy podejmuje decyzję, gdzie warto się wybrać.
Możliwość skorzystania z preferencyjnych pakietów Luxmed i Medicover Sport.
Wspólnie spędzony czas: 2-dniowy j‑People Camp, śniadania w biurze, spotkania zespołowe, eventy – to tylko kilka przykładów naszych integracji… 🙂