Pełny proces pozyskiwania klientów na rynku zagranicznym (proces E2E – od lead generation, kończąc na negocjowaniu/ podpisywaniu umowy).
Budowanie pozytywnych, rzetelnych, partnerskich i długofalowych relacji z osobami pracującymi u potencjalnych klientów.
Analiza zapytań klientów, przygotowywanie ofert, prezentacja usług oraz negocjowanie warunków współpracy.
Monitorowanie satysfakcji klientów.
Współpraca z działem produkcji oprogramowania.
Wsparcie działań wspomagających budowanie marki na rynku zagranicznym (konferencje, techniczne workshopy, social media).
Oczekujemy
Minimum 6 lat doświadczenia w sprzedaży B2B.
Minimum 3 lat doświadczenia w pozyskiwaniu biznesu na usługi software development (proces E2E, od lead generation po finalizację umowy).
„Proven track record” w pozyskiwaniu klientów IT.
Warsztatu sprzedażowego B2B w IT.
Wiedzy IT związanej z Agile/Scrum Software Development.
Wiedzy technicznej/ IT.
Umiejętności (i doświadczenia) w lead generation.
Umiejętności prezentacyjnych i negocjacyjnych.
Umiejętności (i doświadczenia) nawiązywania relacji biznesowych na szczeblu managerskim.
Biegłej znajomości j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego.
Gotowości do podróży służbowych (głównie rynek niemiecki).
Oferujemy
Dołączenie do Zespół Sprzedaży Software Development Center, który tworzy 6 doświadczonych osób odpowiadających za lead generation i rozwój naszych zagranicznych Klientów.
Partnerstwo, rzetelność i odpowiedzialność. To nasze jasno określone i zdefiniowane postawy, na których opieramy codzienną pracę, również z biznesem i klientami.
Rozwój technologiczny. Masz wsparcie Delivery Managerów, rozwijasz się dzięki szkoleniom, warsztatom i prężnie działającym Gildiom Technologicznym.
Sprzedaż opartą o relacje, merytorykę, technologię, rzetelność, zrozumienie klienta (zamiast spamowania wiadomościami z szablonu).
Budżet szkoleniowy 3000 pln co roku(przy zatrudnieniu na UoP) – Ty decydujesz, na co go wydasz.
Transparentność, nie boimy się mówić o finansach. Nasze widełki finansowe to -> UoP: 20 000 – 26 000 PLN brutto + premia lub B2B: 160 – 200 PLN netto/h + VAT (B2B) + premia.
Jasną umowę, z którą możesz się zapoznać, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
Work – life balance: mamy zakodowane, że jest czas pracy oraz czas nie-pracy i bardzo dbamy o to, aby ta równowaga została zachowana.
Udział w wybranych eventach: targi, konferencje – to zespół sprzedażowy podejmuje decyzję, gdzie warto się wybrać.
Benefity. UoP: Medicover Sport oraz opieka medyczna Luxmed (pakiet zawiera również usługi stomatologiczne). B2B: możliwość skorzystania z pakietów Medicover Sport i Luxmed na preferencyjnych warunkach.
Wspólnie spędzony czas: 2-dniowy j‑People Camp, śniadania w biurze, imprezy świąteczne – to tylko kilka przykładów naszych integracji… 🙂